Bu Blogda Ara

16 Ocak 2011 Pazar

Hayata dair herşey

Merhaba
Aylarca uğraştım internetten para nasıl kazanılır diye ama bir türlü net bir yol bulamadım.Çünük ulaştığım adreslerin neredeyse %90 nı sadece kendi reklamını yapmak isteyen yada kendi satışını yapmak isteyen kişilerin kısa detay olmayan ve sizi bir yerlere sürüklemeye çalışan bilgilerden oluştuğunu gördüm.Bir çoğuna üye olduğum kazandığım ney diye soracak olursanız," 0 " kocaman bir sıfır.Kaybettiğim ise yine kocaman bir yıl ve internet başında boşa geçirilmiş zaman , emek.
O yüzden bende artık bu ve benzeri uğraşlar içerisinde olan insanların yanlış yönlendirmelerini engellemek için geçmişte yaşadığım tecrübeleri paylaşmak ve başkalarınında benim gibi zamanlarını boşa harcamalarını engellemek için bunları paylaşmak istedim.Hatta bu blog yazarlığınada para kazanmak hevesi ile başlamıştım.Ama buda boş çıktı.
En doğrusu çocukluktan beri içimde var olan yazma aşkını kullanarak insanları bilgilendirmek olduğunu anladım.Sadece bu konuyu değil bundan sonra Hayata dair herşeyi buradan paylaşacağım.
Bir sonraki yazım yukarıda da söylediğim gibi internette para kazanmak için harcanan zamanın önüne geçme ile ilgili olacak.

Hiç yorum yok: