Bu Blogda Ara

19 Ocak 2011 Çarşamba

İnternet ten para kazanmanın yolları ( reklam oku , anket doldur kazan , tıkla kazan vb )

Arkadaşlar merhaba
Yaklaşık 1 senedir ( bir senedir yazıyorum şimdi bir sene sonra okuyan yine bir sene olarak algılamasın diye bugünün tarihinide yazalım,19,01,2011 ) internetten para kazanabilmek için uğraşıp duruyorum.Clikbank lar mı dersiniz, cliksia , intercetria , bux3 , twodollarclick , alworlds , ve aklıma gelmeyen daha onlarca siteye üye oldum.Ancak bugün elde ne var diye soracak olursanız KOCA bir sıfır "0". evet yanlış okumadınız koca bir sıfır.
Bu nedenle şimde sizlere internet ten para kazanma ile ilgili milyonlarca bilgi karmaşıklığı olan internet dünyasından bir kaç bilgi vererek benim kaybettiğim zamanı kaybetmenizi engellemeye çalışacağım.Tabi ki son karar her zaman sizin.Ya benim yazdıklarıma haklılık payı verir ve zamanınızı boşa harcamaz doğru işlere ve doğru yerlere kanalize olursunuz yada benim yanlış dediğim konuları doğru olarak algılar bana göre kaybeder ama kendinize göre kazanırsınız.

Önce tıkla kazan
      İlk başladığımda bende zahmetsiz ama çok kolay olan tıkla kazan ile işe başladım.Araştırdım en çok güvenilir olan bir kaç siteye üye oldum.Reklamlarını okudum,yönlendiren kişilerin söylemlerine baktım bu işte iyi para var dedim ve tıklamaya başladım.Ancak işin içine girdiğinizde işin rengi ortaya çıkmaya başladı.Ben diyeyim bir ay siz diyin yok yok iki ay hergün siteye girip onlarca reklama tıklıyorum ve her reklam karşılığında aldığım para 0,001 dolar.Evet yanlış okumadınız Sıfır nokta sıfır sıfır bir dolar.Yani TL olarak bile 0,0015 tl yapıyor.Dedim ki ya sabır biz tıklamaya devam edelim bu rakamlar elbet artar damlaya damlaya göl olur.Ancak ne gölü bırakın gölü bir şişe su bile olmadı.Hemde ne kadar zamanda 2 ayda.Ve hala bir dolara ulaşamadım.2 ay sonra kazandığım para 0,30dolar.Yani 0,45kuruş.Sıkı durun 2 aylık emeğimin karşılığı olarak daha bir EKMEK bile alamıyorum.Oysa yönlendirenlerin ve sitenin reklamını yapanların söylediklerine bakarsanız.Günde 20 reklam tıklasanız ayda 600 reklam yapar her reklam 0,01 dolar ayda eder 60 dolar hani nerde.İsterseniz girin bakın cliksia ya yada twodollarclik.Arkadaşlar kesinlikle bu sitelerde boşa zaman harcamayın.Reklam tıklayarak kazandıran site yokmu elbette var ama çok azim ve kararlılık ve bolca vakit gerektiyor.Onlarında bir çoğu zaten Türkiye ye üyelik vermiyor.Türkiye de bu işi en iyi yapan SÜPERTEKLİF ancak orada da bakiyenizi iyi takip edin.Çünkü okuduğunuz reklama yada cevapladığınız anket e karşılığı yatmayabilir.( Süperteklif hem reklam oku hem anket doldur hem tıkla kazan yöntemi ile çalışmakta )



Anket doldur kazan
   Bir sonraki blogumun konusu bu olacak..Anket doldur kazan ile ilgili bir çok bilgi paylaşacağım..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok içten samimiyetle yazılmış bir yazı, tebrik ederim eşimi...
Canım eşim benim seninle gurur duyuyorum..

DERBYONLINE.DE dedi ki...

merhaba lar,

nasil yani? simdiye kadar kendisini tebrik etmedin mi?

öpüyorum hepinizi...
selamlar

Unknown dedi ki...

etmemiştim :))