Bu Blogda Ara

25 Ocak 2011 Salı

İşte sizlere bir çok Anket sitesi ( anket doldur kazan )

Merhabalar
Bugün sizlere daha öncede belirttiğim üzere anket doldur kazan siteleri ile para kazanıp kazanamıyacağınızı anlatmaya çalışacağım.
         Baktım ki reklam tıkla kazan , reklam oku kazan sitelerinden olduğumuz yerde kürek çekiyoruz, bu koca internet dünyasından nasıl para kazanılmaz ya diye hayıflanırken birden aklıma eskiden yaptığım bir iş geldi.Üniversite de okurken bir dönem anketörlük yapmıştım.Firma bize anket listesini verir , belirli bir alana götürüp bırakır,gün sonunda yaptığımız anketleri toplar doğruluğunu test ettikten sonra gerçekleştirdiğimiz anketlerin karşılığında belirli bir meblag ücreti tarafımıza öderdi.Benzer bir olayın internette de olduğunu duymuş ama reklam okuyarak yada tıklayarak daha çok para kazanacağımı düşünmek gibi bir yanılgı içinde olduğum için hiç denememiştim.Denemeye karar verdim ve başladım internetten anket doldur kazan sitelerini aramaya.
Nereye baksam bir sürü hayalleri süsleyen kelimeler sonrasında içeriğinin ne olduğu belli olmayan , kazanıp kazanamayacağımız bile bir ton soru işareti içerirken bir e-kitaba birde indirim bahanesi ile epeyce cazip hale getirilmiş albenisi arttırılmış bir kitaba 75 tl , 49 tl , 130 tl gibi fiyatlardan satışa sunulmakta karşılığında da sizlere sadece anket sitelerinin isimleri verilmekte.
      Ben şimdi sizlere hiç bir ücret veya beklenti içerisinde olmadan sizlere bir çok anket sitesinin adresini vereceğim.Çünkü paranız ve zamanınızın  boşa gitmesinin istemiyorum.Ancak öncesinde bu anket sitelerininde hayallerinizi karşılayacağını pek düşünmeyin.Ben gerçi anket sitelerinde iyi para kazananların olduğu duydum ama benim ki tecrübesizlik mi dir nedir bilmem bir türlü anket doldur kazan sitelerinden de para kazanmayı beceremedim. Üye olduğum 3 adet anket doldur kazan sitesi var ve bunlardan ayda birtane anket alıyorum yada almıyorum.Bu anket doldur kazan siteleri malesef sizin özellikleriniz , beklentileriniz , maddi durumunuz gibi değişik ama bir çok değişik durumdan sizlere anket göndnerip göndermemeye karar veriyorlar ve çoğunlukla da burada verdiğimiz bilgiler ışığında çok fazla anket göndermiyorlar.Ama yinede şansınızı denemek isterseniz işte size herhangi bir ücret ödemeden öğrenebileceğiniz bazı anket siteleri
Bu sitelere üye olmadan önce iyice araştırın ve mümkünse önemli hiç bir bilginizi vermeyin.Çünkü internet dünyasının sağı solu belli olmaz

Sizlere şimdi den bol şans ve kazançlar dilerim.Umarım tabi ki..

benderimki
inquision
acop
globaltestmarket
focuslinesurveys
surveysavvy
surveyhead
zoompanel



Bu öneriler tamamen tavsiye niteliğindedir ve kullanıp kullanmamak konusunda kesinlikle özgürsünüzdür.Arkadaşlar tekrar hatırlatmak isterim ki para kazanmak isterken para kaybetmeyin hatalar yapmayın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkürler.yanlız önerdiğin siteler aktifler mi?